A vásárlók számára a webáruházak iránti bizalom egyik kulcsa a gyors kézbesítés. Mivel az interneten nagyon gyorsan lehet vásárolni, türelmetlenné teheti a vásárlókat a több napos várakozási idő. Sok webáruház sikere abban rejlik, hogy a megrendelés utáni 1-2 munkanapon eljuttatja a termékeket a vásárlókhoz. Ezt értelemszerűen nem lehet megoldani egy hatékony futárszolgálat nélkül. Az utóbbi időben nagyon megnövekedett a futárszolgálatok száma, így mielőtt szerződést kötnénk valamelyikkel, mindenképp érdemes néhány összehasonlítási szempontot figyelembe venni.
Vásárlói szempontból a gyorsaság, a pontosság és az ellenőrizhetőség számít. A vállalkozások ennél jóval több mindent figyelembe kell vegyenek. Az első legfontosabb szempont az ár. A vásárlók megtartása szempontjából nem lehet túl nagy szállítási költséget feltűntetni, hiszen gyorsan megvásárolják a terméket más weboldalról. Amennyiben a szerződéskötésre kiválasztott futárszolgálat szállítási költségei túl magasak, érdemes egy másikat keresni. Szerencsére ma már nagy a választék ezen a téren. Az mpl árak elemzése alapján láthatjuk, hogy milyen egy olyan futárszolgálat, amely a vállalkozások és a fizikai személyek szempontjából is figyel az előnyös árakra.
Az MPL futárszolgálat árai a kliensek bizalmának, megelégedettségének kulcsát képezhetik, különösen akkor, ha gyorsasággal is társulnak. A szállítási költségek nagyon változók lehetnek a termékek súlyától és a távolságoktól függően. Az mpl árak nem túl magasak, ugyanakkor magas színvonallal társulnak, így mindenképp jó választást jelentenek a hagyományos csomagküldéshez. Amennyiben valaki bizonytalan a megfelelő futárszolgálat kiválasztása kapcsán, az interneten nagyon sok vélemény olvasható, ami segíti a döntést. Mindenképp érdemes olyan céget választani, amely folyamatosan fejleszti a szolgáltatása színvonalát és lehetővé teszi a szállítási folyamat online nyomon követését.